2009. augusztus 10., hétfő

Lassan két hónapja, hogy munkanélküli vagyok. Persze még nem regisztráltan, mert ki írattam magam az orvossal, viszont még a tb egy buznyákot sem utalt.
Feltenném a kérdést, hogy ha nem lenne egy kis megtakarított pénzem, akkor már rég éhen haltam volna???? Mert nem ad az állam?????
Már rengeteg állásinterjún voltam, vagy keveset akarnak fizetni sok munkáért, vagy üzletkötői állásokat kínálgatnak pénzügyes álláslehetőségbe bújtatva. Pl. most az Otp-nél voltam, már a harmadik fordulón is túl vagyok, ecsetelném a remek állás lehetőséget. Fél évig kapsz támogatást az OTP-től, ami azt jelenti, hogy az első hónapban kapsz 80 ezret, majd minden hónappal kevesebbet és kevesebbet utalnak át. Ez még magában foglalja, hogy egy évig ott kell dolgoznod, vagy vissza kell fizetned a pénzt, amit fél év alatt adnak. Kérdem én, melyik az a munakhely, aki a próba idő alatt kifizetett fizetést vissza kéri????????????? Én nem értem, hova tart ez az ország. 2003-ban kezdtem dolgozni, és akkor volt a kezdő fizetésem 100 ezer.... Most hat év után, főiskolával ennyit adnának, és még örüljek magamnak...
Kétségbe vagyok esve, hogy egyáltalán mi a fasz lesz. Hogy fogok így megélni, lakást kell fenntartani, nem beszélve a kocsi hitelről, a tartalékaimat nem erre tettem félre!!
Két hetet adok még magamnak, és ha nem sikerül munkát találjak, kénytelen vagyok elmenni munkanélkülire.. Ciki nem ciki, ez van.

A hétvégét is meg kell említsem. Balatonon voltunk V.-vel. Egy botrány volt! Eleve az a nő egy hisztérikus, sznob picsa. Minden második mondata a BMW, vagy Lousi Vuitton, Gucci... Felszínes, képmutató egy nő, aki nem ezen a bolygón él. Egy pasival is randizott a hétvégén, aki miután rájött, hogy nem lesz sex, szó szerint azt mondta: szopjál le, és faképnél hagyta.
Majd eztuán mintha mi sem történt volna, megint randizgatnak. Na hát ez a szintje...
Egy szó mint száz, lementünk Balcsira, hisztizett, semmi nem volt jó, majd lehívta egy bartáját is pestről. Aztán mivel nem úgy ugráltunk ahogy Ő fennsége elvárta, faképnél hagyott minket, és vissza jött Pestre.
Ennyit róla, vége a "barátságunknak".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése